Op weg naar Varanasi - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van BernieRaaijmakers - WaarBenJij.nu Op weg naar Varanasi - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van BernieRaaijmakers - WaarBenJij.nu

Op weg naar Varanasi

Door: Bernie Raaijmakers

02 Januari 2015 | Nederland, Mariaheide

De rugzak, gevuld met truien, jasjes en dikke sokken staat klaar.
Inderdaad, warme winterkleren zijn op het laatst aan de reisbenodigdheden toegevoegd.
Op internet stond bij de weersverwachtingen voor Varanasi 21 - 23 graden Celcius met een beoordeling van een 9 of 10. Volgens Katarina, onze plaatselijke reisgids, is het op dit moment zeer koud in Varanasi, ze heeft het over 3 graden!
Better safe than sorry.

Morgenvroeg om 6:45 uur vertrekt mijn vlucht vanuit Schiphol via Brussel en New Delhi naar de eindbestemming. Aankomst aldaar, zondagmiddag.

• 02 Januari 2015 - 22:43

Karin:

Goede reis!! Zal wel ff duren, dan bijkomen en daarna gaan genieten van je avontuur!

• 02 Januari 2015 - 23:09

Louise:

Spannend! Nog een laatste nacht in je eigen bed, tenminste als je slapen kunt met deze trip voor de boeg. Goede reis!

• 03 Januari 2015 - 19:17

Antoon:

Ik hoop dat je niets vergeten bent, dat kan ook haast niet met zo ''n zware tassen. Veel succes daar.
    we zien ons.