Donderdag 22 januari - Reisverslag uit Benares, India van BernieRaaijmakers - WaarBenJij.nu Donderdag 22 januari - Reisverslag uit Benares, India van BernieRaaijmakers - WaarBenJij.nu

Donderdag 22 januari

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2015 | India, Benares

Vandaag weer een drukke dag want we moeten alles voorberreiden voor ons afscheidsfeestje morgen.
De docenten en leerlingen hebben een test gemaakt om te kijken of ze vorderingen hebben gemaakt. Niet echt goed meeetbaar na drie weken, maar ja. Vooral voor de docenten is dit belangrijk want Pierre heeft ze geld beloofd als ze steed op kwamen dagen en de test goed maakten. Helaas is een van mijn docenten niet geslaagd. Ik weet niet of ze nu toch geld krijgt...
We besluiten voor de leerlingen morgen nog iets leuks te doen: we hebben een taart voor ze gekocht maar die moeten ze eerst verdienen door het uitvoeren van allerlei spelletjes. Uiteindelijk krijgen ze dan een slagzin die vertelt waar de taart te vinden is. Taarten bestel je hier trouwens bij de bakker en je betaalt per kilo. Wij hebbener een van twee kilo en hij is prachtig en je hoeft hem niet in de koelkast te bewaren want er zitten geen eieren en slagroom in.
Voor de kwis wilden we ook een paar vergrote foto's van de klas printen en in stukjes knippen als puzzel, maar toen we de foto 's zagen vonden we dat zonde. We hangen ze op in de klas als decoratie. Kosten: nog geen euro per foto A3 formaat.
Vandaag was ook de laatste yogales en wat zijn we toch allemaal soepel geworden!
Als ik thuis kom, staat mijn eten alweer klaar en ik vind dat ik ontzettend geboft heb met mijn gastgezin. Seema is ontzettend aardig, kookt bijna elke dag iets anders. Ik heb een eigen wc, warm water en een warme kamer. Er zijn geen jengelende, verwende jongetjes zoals bij sommigen het geval is, 's nachts is er ook geen herrie op straat en er zijn maar een paar muizen in huis. Het bed is knoerhard maar ook dat went. Ik heb echt geluk gehad.
Ik koop snel nog wat frutsels en ga op tijd naar bed want morgen is het ook weer druk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Benares

Actief sinds 26 Dec. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 6723

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 24 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: